فواید

کاندوم‌های داخلی را می‌توان تا هشت ساعت قبل از رابطه جنسی گذاشت، بنابراین قرار دادن کاندوم باعث از بین رفتن خلق و خو یا اختلال در نعوظ نمی‌شود - هیچ نگرانی در مورد جستجوی کاندوم در این گرما وجود ندارد!
 
این هم یکی از معایب آن است. برخی از کاربران توصیه می کنند که کاندوم داخلی باید حداقل بیست دقیقه قبل از رابطه جنسی وارد شود تا موثر و راحت باشد زیرا به چسبیدن کاندوم به دیواره های واژن یا مقعد کمک می کند. این بدان معنی است که شما باید بتوانید تا حدودی پیش بینی کنید که رابطه جنسی دارید. برخلاف کاندوم مردانه، کاندوم داخلی نیازی به نعوظ ندارد.کاندوم زنانه دیجی کالا
 
دکتر النور دریگر، متخصص طب تناسلی و سخنگوی BASHH می‌گوید کاندوم‌های داخلی از مواد متفاوتی ساخته می‌شوند تا کاندوم‌های خارجی. کاندوم‌های داخلی معمولاً از پلی‌اورتان یا نیتریل ساخته می‌شوند، نه از لاتکس، که بیشتر کاندوم‌های خارجی از آن ساخته می‌شوند، بنابراین برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند، مناسب هستند. "
 
دراگر توضیح می دهد که برخی از افراد متوجه می شوند که کاندوم داخلی در واقع می تواند لذت جنسی را افزایش دهد. حلقه خارجی در نزدیکی کلیتوریس قرار می گیرد، به طوری که برخی افراد متوجه می شوند که در طول رابطه جنسی تحریک بیشتری می کند و می تواند این تجربه را افزایش دهد.
 
سایر کاربران کاندوم داخلی از اینکه می توانند سلامت جنسی خود را در دست بگیرند لذت می برند و با دانستن اینکه از خود در برابر بارداری و بیماری های مقاربتی محافظت می کنند، احساس راحتی بیشتری می کنند. برای افرادی که آلت تناسلی دارند و کاندوم‌های سنتی را دوست ندارند زیرا احساس می‌کنند سفت می‌شوند، کاندوم داخلی ممکن است راه‌حلی باشد زیرا شل‌تر می‌شود.
 
اشکالاتی
در حالی که برخی از مردم واقعاً کاندوم داخلی را دوست دارند، برخی دیگر واقعاً دوست ندارند. آنها می توانند کمی عادت کنند و اغلب به تمرین نیاز دارند تا بتوانند سریع و صحیح وارد شوند. برخی از افراد از فرآیند قرار دادن آنها یا احساس حین رابطه جنسی خوششان نمی آید. علاوه بر این، از آنجایی که حلقه بیرونی در حین رابطه جنسی از واژن یا مقعد آویزان می‌شود، برخی افراد ظاهر یک کاندوم داخلی را ناخوشایند می‌بینند.
 
برخی از افرادی که از کاندوم داخلی استفاده می کنند از صدای "خش خش" پر سر و صدا در هنگام رابطه جنسی شکایت دارند. این در نسخه های قبلی کاندوم داخلی بسیار بدتر بود. قرار دادن کاندوم بیست دقیقه قبل از رابطه جنسی و استفاده از روان کننده اضافی می تواند به کاهش صدا کمک کند.
 
دراگر می‌گوید: در حالی که کاندوم‌های داخلی یک نوع قابل اعتماد برای پیشگیری از بارداری و محافظت در برابر بیماری‌های مقاربتی هستند، اثربخشی کاندوم‌های داخلی کمی کمتر از کاندوم‌های خارجی است. در صورت استفاده صحیح، از هر 100 زنی که از کاندوم زنانه استفاده می کنند، 5 نفر در یک سال باردار می شوند، در حالی که از هر 100 زنی که از کاندوم مردانه استفاده می کنند، 2 نفر باردار می شوند، اما اگر به درستی استفاده نشود، از هر 100 زن، 21 زن باردار می شوند. باردار در یک سال."
 
اگر نگران بارداری هستید، استفاده از روش دیگری از پیشگیری از بارداری و همچنین استفاده از کاندوم ارزشمند است. شما و همسرتان نمی توانید همزمان از کاندوم داخلی و خارجی استفاده کنید، زیرا احتمال شکستن یا آسیب دیدن کاندوم را افزایش می دهد.
 
از کجا می توان کاندوم داخلی تهیه کرد؟
به احتمال زیاد، شما ممکن است در زندگی واقعی یک کاندوم داخلی ندیده باشید، زیرا به اندازه کاندوم های خارجی در دسترس نیستند. این می تواند آنها را راحت تر کند زیرا احتمالاً نمی توانید فقط برای خرید یک بسته به مغازه ها بروید. آنها همچنین می توانند گران تر باشند زیرا تقاضای کمتری وجود دارد.
 
«از آنجایی که خیلی وقت‌ها از ما درخواست نمی‌شود، ممکن است برخی از مکان‌ها از انبار کردن آن‌ها خودداری کرده باشند، زیرا تاریخ «استفاده تا» دارند و اغلب قبل از اینکه تحویل داده شوند قدیمی می‌شوند. مردم همچنان می‌توانند آنها را بخرند یا دریافت کنند. ردینگ می‌گوید، بدون ارائه‌دهندگان سلامت جنسی و برخی پزشکان عمومی.
 
بسیاری از مراکز بهداشت جنسی، از جمله بروک، کاندوم های داخلی در دسترس دارند، اگرچه ممکن است همیشه در طرح های توزیع رایگان کاندوم گنجانده نشوند. یافتن کاندوم‌های داخلی در مغازه‌ها و داروخانه‌ها نسبت به کاندوم‌های سنتی دشوارتر است، اما تعداد زیادی خرده‌فروشی آنلاین و خدمات سلامت جنسی وجود دارند که می‌توانند آن‌ها را ارزان یا به صورت عمده ارائه دهند.
خرید کاندوم زنانه کاندوم زنانه خرید کاندوم زنانه قیمت قیمت کاندوم زنانه فروش کاندوم زنانه فروش قیمت کاندوم زنانه عکس کاندوم زنانه قیمت کاندوم زنانه کاندوم زنانه دیجی کالا کاندم زنانه 2 کاندوم بانوان کاندومزنانه